joi, septembrie 18, 2008

o renta mica de-as avea

o renta mica si nevinovata mi-ar placea! cat sa nu mai muncesc gunoaie toata ziua si cat sa fiu in forma pentru ce VREAU sa fac.

am invatat de la cristi cate minunatii se pot face si cat efort e necesar pentru a pune pe hartie o poveste. ce pacat ca las sa mi se aspire toata energia in alta parte.
oricum.
ori sunt eu prea stupida, ori e subiectul tembel, ori chiar nu se poate si BS si alt articol in acelasi timp, ori, ori.

pentru ca ceva nu iese. si e frustrant.

abia astept sentimentul

3 comentarii:

Anonim spunea...

Odată cu scrisul va veni şi sentimentul. Nu trebuie să-l forţezi. Dacă ai răbdare şi găseşti textul care-l ascunde, va fi o surpriză plăcută.

OP spunea...

eu sunt in acord cu Cristi. Scrisul este mai mult un efort. cum spune expresia cu "prespiratie vine inspiratie" :) sau asa ceva..!! trebuie sa scri.. ore ore intrege numai ptr o fraza okay. Dar processul cateodata e mai interesant decat sfarsitul

pukatuka spunea...

azi m-am confruntat deja cu rescrisul. asta da chin, dar e un pas inainte, dupa blocajul apucatului de scris.
ce lume minunata!
joy:)
si multumesc pentru sfaturi, it helps!