luni, ianuarie 21, 2008

catseyelephantears






adica cat's eye elephant tears, prima lucrare in stadiu final, din prima viitoare expozitie a sculptorului claudiu chihaescu.
asa cum zice el "e facuta doar cu mainile", dintr-un material "amalgam, un fel de ciment, un amestec pe care-l folosesc eu, in care pun mai multe substante"

numele reprezinta "un cuvant, un gand", iar lucrarea este rezultatul a ceea ce claudiu descrie: "ideea e ca nu mi-am dat seama decat cand am terminat, adica lucrez intr-un fel de vis, cu mainile. si am o stare atat de tensionata, de excitata, incat vad ce am facut doar dupa ce am terminat"

"lucrarea trebuie finisata si pentru fiecare (lucrare din expozitie) mai am de facut si socluri dedicate"

si "cand o sa fiu gata o sa chem un fotograf"

dimensiune 50 de cm

sunt curioasa, maine ce minunatii o sa mai primesc pe mess si de (la) cine?

Niciun comentariu: