miercuri, ianuarie 23, 2008

pana-n gat

satula.
de starea asta asa de mers pe sarma. in principiu, totul e ok, dar la naiba, cred ca ziua a devenit prea lunga, cu prea multe evenimente stupide, in fond, dar care ma influenteaza prea tare si imi strica zenul cu care imi incep ziua sau noaptea.

se cheama cred, ca sunt labila. ce cuvant urat.
alte cuvinte urate:

frustrat
libidinos
caterinca(chiar daca nu e un cuvant propriu zis, il mai aud eu cateodata, ba l-am vazut si scris, pe un panou pentru biscuitii bazaconii, cel mai stupid ad ever, plasat in statia de metrou de la unirii, linia spre dristor)

si gata, ca mai sunt o tona, dar n-are rost sa pangaresc aici cu ele.

si inca ceva de care pana si eu m-am plictisit. as vrea sa nu ma mai afecteze asa de tare faptul ca a murit nu stiu ce vedeta. dar in stupizenia, pe care mi-o asum, am impresia ca au si ele, vedetele, mai bine zis actorii, muzicienii, dansatorii, care ne plac, un rol al lor, in viata fiecaruia dintre noi.
pana la urma cu munca lor ne petrecem de buna voie, unele dintre cele mai placute momente din viata. sau si mai plat spus, ei ne fac viata mai suportabila, de multe ori.

azi am aflat ca a murit cel care a jucat roul principal in fituica de film care mi-a devenit in adoloscenta sau in prima-mi si virgina tinerete, filmul preferat.

de ce sa nu recunosc ca mi-a stricat treaba asta definitiv ziua? e vorba de simboluri. disparitiile astea chiar ma duc cu gandul la cat de stupizi si fragili suntem.

cand eram mica, am gasit o explicatie pentru stupizenia ca exista pe lumea asta o mana de oameni care castiga o gramada de bani distrandu-se, si la vietile carora suntem cu totii conectati, si ma refer aici la stardom.

si ca daca li se intampla lor ceva, e un fel de mini lume, care ne pune la dispozitie reperele ei, pentru a vedea la o scara accesibila, ceea ce pana la urma ni se poate intampla si noua si chiar ni se intampla. :D

bye bye

Niciun comentariu: