luni, ianuarie 21, 2008

fiecare lucru si culoarea lui

cosmin e portocaliu aproape caramiziu, cu stropi albastri si ceva metal
sorina e gri luminos, aproape silver fondant
prima mea iubire e rosu sidefiu
a doua e galben inchis, spre aramiu deschis
intre atunci si acum a fost o perioada crem, aproape olive bucuros
mediafax a fost oarecum grena
carturesti, verde vesel si crud
anca mea e galben si maroniu, combinate
bs e albastru, normal
selinger e galben, evident
diminetile sunt sidefii
verile sunt galben spic
primaverile sunt culoarea scoartei tinere de copac, i'm not kidding
tata e negru cu gri, ca barba lui, acum aproape alba
mama a devenit rosu pastel
alexandra, bunica-mea, e grena cu infiltratii argintii
mihai, bunicul, e mereu auriu, nuanta blanda

cred ca teoria culorilor existente in fiecare cuvant pe care il rostim, mi-a fost confirmata prima data de j.d. salinger, in teddy din noua povestiri.

iar salinger a intrat in viata mea prin exarhu, pe vremea rondului de noapte, cand eram in liceu si nu adormeam cu anca, decat dupa ce ne indoctrina el.

tudor e bleumarin
irina e gri petrol, dar light
andra e ca irina, dar pe mov
noaptea e gri plus tudor
ziua e gri translucid
vacanta e galben caramiziu
concediul are aceleasi nuante, dar e mai sobru, logic
vama veche e crem portocaliu
spania e galben inchis

si mai cred ca fiecare are lista lui de culori.

desi exarhu m-a cultivat intru louis armstrong, piaf le are pe ale ei.


5 comentarii:

Sorina Iordan spunea...

deci spune-mi spune-mi ce culoare esti :)

Anonim spunea...

Cele mai multe sînt galbene, ai observat? :)

Anonim spunea...

e de la portocala de care iti ziceam aseara, nu?

pukatuka spunea...

eu am prea multe nume. poate sunt ceva verde f inchis si rosu stins, ceva amestecat, sau sunt pur si simplu incolora. depinde.

si da, am observat. am amintit de lucruri frumoase si de aici perspectiva luminoasa asupra lor:)

pe cand culorile voastre?

pukatuka spunea...

pune mai multe portocale:)