vineri, ianuarie 18, 2008

ce mai ramane de facut

dupa ce ajungi sa vorbesti cu iubitu-ti fost, despre pasiunile curente ale fiecaruia?

am observat ca exista un sport practicat intens de fiintele care se cred destepte, speciale si mult prea cool pentru a-si intina eu-ul prin contopirea deplina cu alta fiinta. cultul propriei persoane.

chiar daca nu intru in tiparul de mai sus, poate ar trebui sa o cultiv si eu pe ana maria mea si sa fac din ea cea mai placuta fiinta din lume pentru mine, sa o fac sa-mi ajunga in orice situatie, sa o inconjor de lucruri dragute si miununate si neaparat f fff f personale in minunatia lor si sa o dresez sa nu-i mai trebuiasca mare lucru pe langa sine.


imi place ce face toni cu blogul ei:)

si o privire cu un ochi jumate, daca tot am mac...si n-am delete:)

2 comentarii:

Anonim spunea...

Leave Ana Maria alone! She's perfect just the way she is. :)

Pe bune, oamenii despre care pomenesti nu sunt, in opinia mea, decat niste nefericiti.

pukatuka spunea...

da, o sa ma rezum mereu la firesc:)